mandag 17. november 2008

Sofaslakt etter tur

Sånn ser det ut når man er trøtt etter en lang tur med masse løping! Mamma syntes jeg hadde så morsom leppe (soveansikt!) da hun skulle ta med meg ut på tur igår kveld før leggetid (og jeg ikke orket å komme... "Hæh? Ut? Jeg sover jo så godt her jo... oooorker ikke røøøre på meg! Er så trøøøtt.. litt sånn i koma nesten..."). Og hun syntes det så morsomt ut hvordan jeg lå med bakbenet mitt helt rett langs kroppen, og helt opp til ansiktet omtrent.. Myk jeg ja ;) Men det er jo alle mynder, så jeg synes ikke det er så spesielt da. Men mamma syntes det var verdt å ta et bilde av hvertfall.



Vi savner forresten blogger til de andre som ikke har det enda; kom igjen, folkens! sett i gang! Nok utsettelse, bare å kaste seg i det!! ;) hehe.. (Og det er lov til å skrive kommentarer her innemellom også, bare hyggelig det). Blir mer glede i hverdagen det, vet dere! Vil gjerne følge med på deres vakre skapninger as well (og jeg på jentene.. hehe!)






-Men idag er i live igjen! :) Ny dag, ny uke. Fikk til og med sytet meg til å ligge i senga til mamma noen timer imorges! :) Det var deilig.

"Åh,nei, ikke fall ned..." "Der, ja!"

"Boff! Boff!! Jeg vil UT!! Mamma, slutt med data'en, ta meg meg ut, NÅ! Boff!!"




Ingen kommentarer: