torsdag 6. november 2008


I formiddag, og igår kveld, var jeg på tur i skogen i Grefsenåsen, og fikk løpe fritt, kjempegøy! Med Luca (men hun løper mest for seg selv da), og idag var også weimeraneren Khaki med igjen, hun jeg traff på søndag, og idag løpe jeg litt mer med henne da. Mamma tok et bilde av meg med mobilen sin, men hun får det ikke over på dataen, så da tenkte jeg heller vise noen flere bilder fra søndagen! Og på slutten der, ser dere at jeg kom godt overens med Lea(?)(var det navnet hennes, mon tro? Husker ikke helt). Til å begynne med da jeg kom inn i bilen nemlig, så likte jeg ikke henne så godt, for hun hadde så altfor mye energi, og liksom trengte seg på meg, og snuste på meg, og jeg måtte knurre litt til henne, for hun var så irriterende, og jeg kjente henne jo ikke.. (trenger man være så innpåsliten liksom..? Hallooo! Men det er no annet når jeg gjør det, selvsagt..! hehe..) Men så løp vi jo masse sammen, og det var supermoro! Så da fant jeg ut at hun egentlig var en veldig morsom jente, og henne kunne jeg jo like! Så på hjemveien, når jeg var litt kald etter flere timer ute, og litt våt på bena og sånn, så la hun hodet på ryggen min, og det likte jeg godt :) Litt sånn deilig varmepute, liksom. Og jeg hvilte liksågodt hodet mitt på henne også.. varmt og godt, litt koselig :)

Ingen kommentarer: