mandag 3. november 2008

Løping på strand og (Bogstad)vann!

I helgen var jeg på løpe-turer begge dagene! Først lørdag med Pepsi og Noia (sistnevnte er en bitteliten whippet, og første er en rottweiler-noe-miks, men hun er jeg ikke redd for, jeg liker henne faktisk veldig godt!). Så vi var på tur på









Bygdøy ved solnedgang, og jeg løp og løp, frem og tilbake, hele veien, og jeg var ikke sliten engang på slutten! Såå mye energi hadde jeg spart opp iløpet av den kjedelige uka.. Dessuten vasset jeg litt uti vannet på stranda, og prøvde å drikke litt, for jeg var så tørst, men det smakte ikke så veldig godt da.. litt for... salt? Hmm... merkelig.





























Og på søndagen fikk jeg også løpe, med to whippets (+en weimeraner, men han holdt på mest for seg selv med en ball), det var også kjempegøy! Moro å løpe med whippets asså :)









Ingen kommentarer: