mandag 10. november 2008

grefsenskogen


hei og hå! Nå kan jeg endelig vise dere noen nye bilder, fra oppi skogen på Grefsen her, hvor jeg har vært endel ganger & løper med Luca, og mamma tok t.o.m. video av oss idag! Jeg lekte også med en svær bernen sennen (bamse!) (og gutt han også!) og det var moro fordi jeg løp jo fra han hele tiden såklart. Men han var kul han, snill. Okay here comes:



Dessuten har jeg funnet meg en ny deilig varm pute; nemlig Luca! Det er deilig å ligge og hvile hodet på ryggen hennes. Vi har blitt gode venner nå. Men da jeg møtte hennes første gangen, så jeg det stoooooore beinet hennes (knokkel?), se bildet ovenfor der jeg ligger på saueskinnsfellen. Det beinet er jo nesten like stort som meg jo...! (nesten)... og da måtte jeg jo TA det, for å vise at jeg er sjefen. Men for å være ærlig, så er det ikke så veldig spennende, for jeg prøvde å tygge litt på det en gang jeg lå der på ulla, og det var veldig vanskelig å tygge over.. jeg har da ikke såå stor kjeft! Jeg fikk liksom ikke brukket av noe eller gnagd av noe... kjedelig. Så den er kanskje mest sånn for briefe med..? ("SE så stort bein jeg har á!") Ellers må man være en mega-stor hunde for å kunne tygge på det. Kanskje den bernen sennen hunden jeg møtte i skogen igår? For han var ganske svær.. kanskje 3-4 ganger større enn meg, sånn volumsmessig ;) Men jeg er raskere enn han hvertfall. Så det så. Størrelse-schmørrelse. Who cares!

Ingen kommentarer: