mandag 6. september 2010

Salukispesialen

Noen bilder fra Salukispesialen som var på lørdag (4.september). Kommer flere bilder senere, av mange av de andre flotte salukiene også, skal laste opp i picasa album etterhvert!


Julius gjorde det ganske bra, tatt i betraktning at han ikke er trent i noe utstillingsaktiviteter, og det er 2,5 år siden sist vi prøvde oss. Han fikk rød sløyfe, men ble ikke noe mer. I kritikken stod det at han hadde fine bevegelser, og fine linjer, men at fronten hans er litt smal (slightly narrow), noe jeg hadde forventet.


Han trenger å vokse seg til litt mer (er 3,5 år nå), så vi får prøve igjen om et år eller noe kanskje :-)



Julius (Caravan Zaheer) og søster Zarifa (Caravan Zariefa):





Tusen takk til Bente som var så snill og stille han ut!!! :-)
Hun gjorde en super jobb :-)



3 kommentarer:

Bente sa...

Så mange fine bilder Silje! Gleder meg til å se flere, du vandret jo rundt med kameraet hele dagen :-)
Når jeg ser bildene, så skjønner jeg hva dommer'n mente med "compact". Ikke for å skryte (hehe), men han står faktisk ganske bra på disse bildene. Ikke rart han fikk en rød sløyfe, det fortjente han. Men han er nok litt for smal enda, til at han kan få noe mer. Vi må nok prøve igjen til neste år :-)Søteste Julius-gutten til tanten sin!

Silje sa...

Hehe! Ja, jeg tenkte også "aha, derfor han sa kompakt" (som jeg ikke først skjønte, siden Julius egentlig er/har vært ganske spinkel) da jeg så bildet med han og Zarifa ved siden av..! ;-)
Han vokser jo fortsatt, jeg ser hele tiden at formen hans forandrer seg (høyde/lengde forhold, og legger seg ut), så han trenger nok 1 år til på seg, ja.

Disse bildene var de beste av han, og syntes du hadde fått fronten hans fin også (ut fra det som er...)! :-)

Madeleine sa...

Så fint han står, blir gøy å se utviklingen hans da : ) Fine bilder!