onsdag 15. september 2010

Kurs igår!

I går ettermiddag var vi på 'Melde' kurs i Frognerparken, gjennom Gooddog, og det gikk BRA..!! :-)
Jeg ble helt overrasket over hvor flink Julius var, hvor raskt han tok det, det hele gikk ut på å få øyekontakt! Var jo akkurat det jeg ville oppnå; nemlig mer kontakt med han..! Fikk til og med noen nuss, her var det god innsats fra hans side for å få noen knøttsmå Frolic biter (én runding ble delt i 4-6 små biter..!) ;-)

Selvfølgelig, som den salukien han er, var jo ikke godbitene interessante hele tiden, det finnes jo grenser for konsentrasjon da...! Heeh..?! ;-) Så han måtte jo snuse litt i gresset og sånn også etterhvert. Men jeg fikk nå interessen hans igjen og igjen..

OG, det som også var superbra, var at han ikke var så interessert i de andre hundene (som han pleier å være)..! Så det skal bli gøy å trene mer med han! :-)

Var innom & hilste på mynde-ringtreningen etterpå da de var ferdige. Jeg valgte kurset fremfor ringtrening igår (noe jeg ikke angrer på), men jeg tenker bli med på ringtrening igjen når det starter til våren!

Tok ingen bilder igår, men blogginnlegg uten bilder er så kjedelige...
Så her er lyttebilde (med blikk-kontakt) :-) 
 "Skal vi ut..?"                          "På tur...?"

Ingen kommentarer: