onsdag 1. september 2010

Lader opp til salukiutstillingen...(?!)

Ja, nå som man er 'ene-mann' i sofaen, er det viktig å bruke dens lengde fullt ut..! To-seter trengs for en ordentlig saluki-hvil..! ;-)


(ser litt 'naken' ut her da, men... jaja det er naturlig for han..! hehe)


On another note; Saluki-utstillingen på lørdag... Jeg tenkte på å gå på utstillingstreningen i Frognerparken igår, men fant ikke utstillingsbåndet, og hadde vel ikke kjempelyst heller.. (var bare 4 stk der uansett, og ingen salukier... hadde jo håpet å se noen av dem). Og jeg hadde ikke rukket å gå en runde først, så det var nok litt for mye energi i han. Vi gikk forbi, jeg skulle møte en kamerat med hund og gå tur sammen i parken, men vi gikk forbi myndene først, og Julius var jo så ivrig, ble stående og se etter dem, prøvde å dra meg i retningen... og jeg tenkte, å nei, hvordan kommer det egentlig til å gå på utstillingen med såå mange salukier rundt han overalt..? Han kommer til å snu hodet 360 grader rundt for å få med seg hva som skjer..! Og i ringen når vi løper, kanskje han plutselig vil ut og hilse på noen utenfor ringen..? Denne gutten er jo super-interessert i andre hunder, og jeg har jo ikke trent noe på utstilling med han opp gjennom.. Men men, vi får bare ta det som det kommer! Bare en liten heads-up til dere andre saluki-folk som skal dit; vi kommer ikke til å se proffe ut i ringen..! ;-) Hehe.. Vel, drar jo mest for andre grunner enn å gjøre det bra da. Er 2 - 2,5 år siden (?) siste utstilling, så tenkte å få med oss salukispesialen i år, sånn for moro skyld, og hilse på de andre.

Ingen kommentarer: