fredag 24. september 2010

En snik er seg selv lik

Fikk nylig rapport om at don-dulius på borte-besøk hadde prøvd seg igjen... (vel, som mynder flest kanskje?) ...oppi sengen. Han gjør visst det på borte-besøk, hvis han får sjansen, og han har hatt suksess med å få lov til å krype under dyna et par ganger, så han klarte vel å innynde seg noen steder ;-)
Hjemme her sover han på stua med stengt dør til soverommet, men er det altså åpen dør inn til soverom når han er på bortebesøk, så sniker han seg vel inn på natta, og med snuten vipper opp dynekanten for å si "jeg vil gjerne ligge under her, jeg!" ;-)

Og han er ikke den eneste som har prøvd seg... hvertfall alle myndene som har vært på besøk her, har hoppet opp i senga..! Blitt fort jaget ned igjen, men, prøve seg måtte de jo, disse myndene, liker det mykt..!

"Hæh? Er dette så galt da..? Jeg likte meg her, jeg..."

Ingen kommentarer: