lørdag 19. juni 2010

Tiss

Jau... hva skal man si. Ikke nok med et nabo-hundeproblem denne uken, nå har den (rottweilern, 14 mnd gammel),  faktisk klart å tisse på balkongen (de bor rett over oss), så det rant ned gjennom brannluken, og på vår balkong!! Julius er ikke her, han har sovet borte på hundebesøk mens jeg var med venninner igår, men jeg håper ikke han lukter det... tenk hvilken fornærmelse! Hunden han liker minst av alt i verden akkurat nå, markerer hans egen balkong..! Hehe ;) og ÆSJ..! Jeg har spylt og sylt med bøttevis av spann med vann (skulle hatt vannslange, men det har jeg ikke), og håper virkelig ikke lukta har satt seg. Får kanskje løpe over gata til dyrebutikken og kjøpe en lukt-bort-spray også...
Gutten var ikke hjemme, men jeg sendte en melding (hunden kan ikke ha tilgang til balkongen lenger, kan ikke skje igjen), og fikk svar om at oppfattet, skal ikke gjenta seg.