tirsdag 29. juni 2010

Deilig dag


Idag var vi på stranden på Bygdøy og grillet, med min kusine, og etterpå var vi på den koselige kaféen i Frognerparken som er ved herregården. Der traff vi faktisk på to av Julius sine whippet-venninner, han kjente dem faktisk igjen da de gikk forbi første gangen, peip og peip, så jeg trodde de kanskje hadde løpetid, men etterhvert skjønte jeg hvem det var, så vi hilste på dem før vi gikk.

Vasset litt i vannet, men turde ikke gå noe lengre enn dette ;)


Magen er fortsatt ikke helt god. Har ikke spist noe særlig over helgen, og har slitt med mageproblemer, så igår, mandag, skaffet jeg sånn probiotisk tørrfór som hjalp så bra sist, og han spiste det, men like før leggetid kastet han opp alt sammen... i flere hauger... stakkars (men det som kom ut bak ble fastere, så det hjalp tydeligvis på den fronten hvertfall). Idag på stranden gav jeg han vann, og han drakk tørst i seg.. og et minutt senere spydde han opp alt vannet igjen. Huff.. Jeg gav han litt tørrfór (hadde med), og det gikk bra. Han knasket litt tørrfór da vi kom hjem ikveld, og litt nå isted, og virker som det går bra (krysser fingrene), håper han klarer å holde det inne, sånn at alt er kommet 'i lage' igjen til imorgen :-)



hund - dog - hunder - dogs - hundeprodukter - dog products - halsbånd - collars - hundekurs - lydighet - trening - hundemat - tørrfór - vom - kjøtt - godbiter - hundeleker - dekken - hundeklær - seler - hundeposer - hundeseng - hundesenger - valper - leker - veterinær - kennel - hundeseler - hundehotell - hundenyheter
- konkurranser - hundeprodukter - halsbånd - hundeklær - dekken - hundebånd - kjøtt for hunder - hund - hunder - hundepass - hundeleker - hundesenger

Ingen kommentarer: