tirsdag 25. januar 2011

Sunny :)

Ville bare vise bilde av min hund som jeg hadde i California da jeg bodde der. Hun var blanding av whippet antagelig, pluss noe annet, og da hun var ung, var hun veldig slank, og løp fra alle hundene in the dogpark!

Tror hun var ca. 6 år her på bildet, da jeg var på sommerferie i California og besøkte henne hos nye familien

Hun la på seg litt med årene, men man ser jo at hun var typisk whippet i ansiktet og på de tynne mynde-bena og potene :) Hun hadde også veldig mynde-personlighet, selvstendig, og hun var inspirasjonen da jeg skulle få meg ny hund her i Norge (da hadde hun fått nytt hjem hos min eks sin brors familie, med en datter på 7 år, som Sunny fikk sove i sengen til, så hun hadde det veldig fint, og var nok best for henne å slippe den lange flyreisen, og komme til vinter og kulde her, hun døde dessverre for et par år siden, magedreining pga.spist en hel tørkerull.. tror hun ble rundt 9 år). Jeg savnet sånn å ha hund, og begynte å søke mye på nettet, og så på endel blandingshunder på finn.no, tenkte det like gjerne kunne være en ung på rundt 1-2 år, som en valp, men jeg researchet itillegg masse forskjellige hunderaser, siden jeg ikke kjente til så mange raser fra før, og da jeg kom over informasjon om rasen saluki, ble jeg jo bare pang forelsket, og bestemte meg for det, så det var den historien ;) Da kom denne lille poden til meg:



Julius, april 2007 (8 uker/2 mnd gammel)

Ingen kommentarer: