fredag 11. september 2009

Tennene mine

I går da mamma kom fra jobb, dro vi til et sted der de hadde masse godt for oss hunder, så jeg snuste rundt, men så måtte jeg inn på et rom der en mann undersøkte meg litt, og så plutselig begynte jeg å bli så trøtt og sigen... hele kroppen begynte å synke sammen og bena mine føltes som gelé.. og så løftet mamma meg opp på et bord.. men de prøvde å få meg over på siden og det likte jeg ikke! Jeg likte ikke å føle meg sånn i det hele tatt, ekkelt å miste kontrollen (spesielt når man hører bjeff fra rommet utenfor og døren var på gløtt! Takk og pris kom det ingen hunder inn der og tok meg da).. jeg liker å være oppreist og sterk jeg. Og så ble jeg så innmari slapp og trøtt at jeg ikke klarte gjøre noe, og så begynte mannen å styre med tennene mine, og det var en veldig rar følelse. Med den lille kraften jeg hadde, prøvde jeg å lukke munnen igjen, men han klarte å åpne opp munnen min og fortsette. Åh, så deilig det føltes da han endelig var ferdig, og jeg fikk tilbake styrken min og klarte å gå selv igjen! Ut og tisse.. og prøve å løpe litt, ah, så befriende! Da vi kom hjem, la jeg meg til å sove, og da sov jeg jammen godt.
.

Ingen kommentarer: