søndag 20. september 2009

Langhelg borte

Hei! På torsdag, bare noen timer etter at mamma hadde dratt på jobb, kom plutselig søstern hennes inn i min leilighet, der jeg lå og slappet av på ryggen i sofaen og hørte på min nye klassiske musikk (for oss hunder).. og jeg skjønte ingenting.. så jeg gadd faktisk ikke å reise meg for å hilse på henne før hun var helt borte ved sofaen der jeg lå! Jeg ble med henne i bilen, og vi dro til huset til foreldrene, der liker jeg meg veldig godt, for jeg får turer på jordet, og de har hage så jeg kan ligge og slappe av ute. Og de pleier også gi meg noe godt.. ekte kjøttbiter eller nå fikk jeg tunfisk da, likte det også jeg. Og så, neste kveld tok foreldrene meg med på hytta på fjellet, og jeg elsker å være der! Får stå ute i line og snuse rundt (masse saue-lukt!) og titte utover, og får lange turer opp på toppene og løpe løs! Kjempemoro! Og så ligge i senga mi foran peisen og sove på kvelden, sliten etter lang tur og mye fjell-luft. Hva er vel ikke bedre enn en slik dag? :)

Ingen kommentarer: