onsdag 16. september 2009

Kurs

Idag igjen har vi vært på den parkeringsplassen med noen andre hunder, og noen av dem er litt skumle, spesielt den kjempestore (en boerboel). Mamma får meg til å sitte hele tiden, og på asfalt à gitt! Av og til vil hun jeg skal legge meg helt ned også, men det blir isåfall bare for noen sekunder før jeg må opp igjen (hvertfall i sitte-stilling, men helst liker jeg å stå), også når han mannen ber meg, for det får da være måte på hvor lenge man skal ligge med albuene på hard asfalt da, ikke sant, dere andre mynder? Når jeg er der, må jeg være årvåken hele tiden, spesielt hvis jeg sitter og det er noen bak meg! Eller hvis han store går bak meg. Så når jeg kommer hjem, så er jeg ganske så sliten... puh! Deilig å sove i sofaen da, og bare slappe av, og vite at jeg er trygg :)

Ingen kommentarer: