torsdag 24. september 2009

Sognsvann

Idag var vi på tur rundt Sognsvann, og det var moro, jeg løp og løp og løp hele veien rundt, og inn i skogen og overalt! Lenge siden jeg har vært i skogen ass... var noen hunder der jeg fikk hilst på også, mest fuglehunder. Og når mamma ropte og jeg kom, fikk jeg frolic... nam!

Kommer når som helst for frolic, hun har nemlig vært litt gnien på det i det siste.. og jeg elsker jo frolic! Når hun roper på meg i parken, og jeg kommer, så får jeg ingenting som regel.. Men jeg håper alltid. Av og til snuser jeg litt i hånden hennes (hvis den er litt sånn halvveis lukket) for å sjekke om det er noe der.. men det er det som oftest ikke. Idag satt jeg til og med stille for bilde i vente av frolic! Hun ville ha bilde av meg foran vannet. Hun og det kameraet altså... synes hun hele tiden skal ta bilder av meg. Plager meg når jeg ligger og slapper av hjemme ofte også.

Hjemme igjen måtte jeg bli vasket (løp i litt sølepytter i skogen), det er ikke noe jeg synes noe særlig om.. å bli våt.. og spylt på den måten! Men det føles jo litt godt etterpå da, å være ren og legge seg godt under et varmt teppe. Godnatta herfra nå!
!

Ingen kommentarer: