tirsdag 19. august 2008

Utstilling og LC trening

Søndag var jeg på saluki-utstilling, og det var helt greit, selv om jeg måtte vente mye.. Litt kjedelig, men for det meste satt eller lå jeg og slappet av ved sidelinjen og fulgte med, og andre hunder er noe av det mest spennende jeg vet om, så jeg hadde mange å se på.. og fikk hilse på noen av dem, men jeg fikk ikke leke da :( buhu. Det hadde vært bedre.


Her er jeg og søstern min Zariefa...


...og jeg og Nadir som chill'er.














Dagen etter var det jammen litt LC løping også.


Der var også søster (Zariefa). Jeg løp både mot henne og Sirah, og jeg fikk en rød trøye på meg, og en hard munnkurv som jeg først prøvde å få av, men så skjønte jeg at det var noe man måtte ha på når man skulle løpe, så da var det greit. Jeg fikk visst godkjent testløp også, selv om jeg ikke vet hva det er. Gøy er det hvertfall! :)



Ingen kommentarer: