lørdag 9. august 2008

This is my friend Davos



Jeg har jo flere venner enn Fant da... ikke bestevenner kanskje, men gode lekekamerater de også, på sitt ikke-saluki vis... ;) Davos er en liten kar som jeg har møtt fra han var valp, her i slottsparken hvor jeg går turer hver dag. Vi har vært på tur til Frognerparken sammen også, og igår dro vi sammen til Ekebergsletta! Der er det moro, for det er så stor gressplen, og masse rom å løpe på, og andre hunder å bli kjent med, det er alltid spennende!



Men tilbake til Davos (som er en ungarsk vizla) og siden han er gutt og blitt tenåring han også, så er vi begge ganske tøffe, så da måtte jeg lage en mørk murrelyd i halsen min når jeg først så han igjen, for å vise han at jeg er eldst.. men han er visst blitt ganske tøff han óg.. Men så bare begynte vi å gå på tur sammen, og da var det greit, for jeg var jo i grunnen bare nysgjerrig på han da. Så vi ble fort venner igjen :)



Og så kom vi til Ekebergsletta og der var det noen andre hunder, og jeg løp jo fra alle sammen, som vanlig ;) Her er noen bilder dere kan få se:

Ingen kommentarer: