torsdag 14. august 2008

Lille Per



Igår var jeg på Ekebergsletta med lille Per, og løp masse med noen whippet'er som var der også. Jeg har truffet Per to ganger før; for noen dager siden da vi løp sammen, og så for en stund siden da han var liten. Og da skjedde det noe morsomt. For jeg skulle tisse inntil et tre, så jeg løftet bakbeinet, og så stakk lille Per hodet sitt under for å snuse (eller snuste han på tissen min, og så løftet jeg benet og begynte å tisse...? Husker ikke helt jeg...!). Hvertfall, så tok mamma bilde, og hun så etterpå at hun hadde fått bildet i akkurat rette øyeblikk og da lo hun! Jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med tiss jeg, det er jo helt normalt, og det lukter jo godt, så sånn som jeg ser det, fikk bare Per litt fin parfyme på seg ;) (Betyr det at jeg eier han nå da, siden jeg tisset på han..? Skjønner ikke helt dette med markering jeg, men jeg tror det er ganske viktig, så jeg gjør det så mye jeg kan.. må jo være ordentlig hann!)

Ingen kommentarer: