lørdag 2. mai 2009

Ute i hele går




Igår var jeg ute i hele går! Var masse i parken.. vel, først på kafé da, og det var litt kjedelig.. men det kom jo hvertfall noen hunder forbi som jeg kunne se på, og det var to gutter ved siden av som jeg syntes var ok, så jeg stod mest ved siden av dem, for jeg liker gutter (de pleier å leke med meg).


Og så var vi i parken (med han som også bodde hjemme hos oss da jeg var liten), og jeg traff to afganere! Han jeg løper med her på bildet, var ganske kul, og hun andre var veldig interessant, men jeg fikk ikke løpe med henne. Og så etter en lang tur, var det hjem bare kjempekort, jeg og mamma sovnet litt på sofaen bare så jeg såvidt rakk å lukke øynene og legge meg til, og så sa mamma at vi måtte dra igjen, og det sa jeg jo ikke nei til! Ut er kult, alltid! Så da dro vi i parken igjen, og denne gangen ble det grilling med noen jenter, og jeg fikk mange pølser etter de hadde spist. Vi ble til solnedgang, og så dro vi hjem etter mange timer i solen, og det varte ikke lenge før mamma sovnet på sofaen igjen! Så jeg måtte boffe litt på henne, og da våknet hun og gikk og la seg.

Ingen kommentarer: