mandag 4. mai 2009

Jeg liker ikke rester

Når jeg spiser, pleier jeg alltid la det ligge litt igjen. Synes liksom at siste rest er litt ekkelt jeg. Og hvis jeg begynner på et griseøre, feks, så spiser jeg det aldri opp. Og er ikke så ofte jeg gidder å fortsette på det senere heller. Men hvis jeg finner et nytt et, - DA går jeg gjerne løs på det nye! Og hvis det ligger noe i en pose jeg ikke får tak i, da vil jeg gjerne ha det! Mamma sier jeg er litt spesiell, for hun tror ikke det er noen andre hunder som er sånn (eller salukier, som hun vet om). Jeg kan gjerne la andre hunder gå og slikke i seg restene jeg forlater, det er helt greit, for da har jeg ikke lyst på mer, æsj, det er jo bare rester.. Man må jo la noen biter ligge igjen, eller hva? (Mange som sikkert er uenige med meg nå!?) Her er mitt lager med uspist godis:

Ingen kommentarer: