lørdag 9. mai 2009

Løpstrening på Øvrevoll


Onsdag da mamma kom fra jobb, gikk vi videre ut av parken &oppover mot Majorstua, og plutselig så jeg whippet jentene mine!! Jeg ble kjempeglad for å se dem. Og så dro vi til Øvrevoll på løpetrening, og siden vi var tidlig ute, rakk vi å løpe litt først, og det var veldig moro!



Vi traff noen afganere først også, hanner, og de var litt kule først syntes jeg, men da de plutselig stilte seg opp på hver sin side av meg, likte jeg dem ikke noe særlig... snakk om å rotte seg mot en stakkars liten! De er jo større enn meg også, så da ble det litt skummelt... dårlig gjort av dem syntes jeg, så da måtte jeg si fra..


Og så var det å løpe etter filla et par ganger, som var helt greit, forsåvidt. Men det var egentlig mye mer spennende med hun gyldne lekre & nette saluki tispen som var der! Jeg ville ikke dra fra henne, jeg, da vi var ferdige der. Men det var hvertfall en veldig bra ettermiddag og kveld, mye ute og løping OG treffe whippets og salukier, de er jo favorittene mine da ;)

Ingen kommentarer: