søndag 29. mars 2009

Salukitispe og valpen Maya

I helgen har jeg løpt i Frognerparken i sola begge dagene, og igår traff jeg til og med en saluki jente som var dødssøt!! Hun var sort grizzle, og hadde løpetid, så hun fikk ikke løpe løst, men hun fikk lov å løpe med meg på sitt flexibånd (sa mamma'n hennes, for hun trengte å få løpt litt), så da ble det noen runder. Men det ble ikke noe på meg, gitt.. Hun hadde en afgansk mynde med seg også, men den var ganske kjedelig og bare stod der. Og så møtte vi lille valpen Maya, som er mamma's venninne's nye valp som de bare har hatt én uke, og jeg har møtt henne 2 ganger, så det er ikke så spennende lenger, litt liten for meg (nesten som et ekorn, mye pels, men ikke like raskt som et ekorn, for da hadde det vært moro å jage henne da!) - men det blir moro når hun blir litt større, for da kan vi sikkert løpe litt sammen! Legger ved et bilde av henne så dere får se (hun er forresten en toller):
(foto: Morten Medhus)

Ingen kommentarer: