mandag 30. mars 2009

Israel


Jeg har nettopp vært på en liten svipptur i Israel, jeg... se som jeg koste meg i ørkenen! ;) ...................................................................hehehe...........................................................

Neida, det er ikke meg, det er bare min "tvillingsøster" i Israel (vel, nesten da)... fikk nemlig en kommentar på Picasa-albumet mitt idag (som jeg ikke har oppdatert på leeenge), og hun her heter Uma. Ja, jeg ser jo selv at vi ligner litt da, er jo ikke til å komme bort fra det..!



Her er picasa albumet hvis noen er nysgjerrige: http://picasaweb.google.com/kazzaze


(Bildene på bloggen her er lånt derfra)

1 kommentar:

Lotta sa...

Det var virkelig likhet! Har du noen email til hun som har denne hunden? Tittet i hennes album og det var masse fine bilder der! Mavh Lotta