tirsdag 10. mars 2009

Fisk!

Noen av dere andre slanke, raske der ute som liker fisk? For jeg har nemlig ganske nylig oppdaget at det faktisk ER ganske godt likevel da... Før likte jeg nemlig ikke fisk, jeg tenkte "blææh, fisk! Nei det vil jeg IKKE ha! Det kan dere mennesker ha for dere sjæl, ikke kom her og liksom frist... KJØTT er for oss hunder det..." -Men, så har jeg jo sett at både Luca og diverse andre hunder har gaflet i seg fisk (og poteter og grønnsaker og det som er... men ET sted går grensen altså.. tross alt, må være proteiner!) - ja, så jeg tenkte at det kanskje ikke var så ille likevel da. Og jaggu, det er jo faktisk ganske godt, hvis man kommer over fordommene sine mot fisk! Hehe :) Og nå i ettermiddag, så fikk jeg masse laks av mamma, hun hadde nemlig tatt opp masse laksestykker fra frysern, og klarte ikke spise alle stykkene selv, så da fikk jeg ca.halvparten, både noen rå biter a la sushi (som mamma liker å spise med soyasaus på), og stekt. Mmm.. Hun har jo ikke akkurat vært så flink å ta meg med på lange hundeturer i det siste, men god og spennende mat har jeg hvertfall fått; bl.a. nakkekoteletter, pølser, tørrfór blandet med smeltet smør, og forrige uke fikk jeg smake blodpølse også, nam nam! Håper jeg får det igjen snart.. Og hvis det er noen andre der ute av dere som får noe godt (&gjerne kaloririkt!)som dere kan anbefale meg, så kom gjerne med tips, så mamma kan gi det til meg også!! :)

1 kommentar:

MadaMim sa...

Hei Julius! Må jo bare si at vanligvis så spiser jeg IKKE fisk men når jeg har anledning til å forsyne meg av det sånn på egenhånd(Les stjele det..) ja da smaker det godt da!! ;)
Klem fra Tara.