lørdag 10. januar 2009

Tur + lever

Idag var jeg i Frognerparken igjen, og løp med en azawakh og en diger ulvehund, og på slutten kom noen whippets også. På hjemveien, ned Bogstadveien, så hørte mamma plutselig en forbispaserende jente som sa "åååh... stakkars..." (om meg) og mamma ble litt ergelig for seg selv der hun gikk... Åh, sånne folk som ikke vet hva en mynde er! Ja, de ER tynne.. og JA, han får mat... (han er ikke en utsultet gatehund liksom!). Selvfølgelig, når det er litt kjølig ute (selv om det bare var null grader idag, som ikke er særlig kaldt i det hele tatt), og folk ser en hund med tydelige ribbein.. og den spinkle hunden i tillegg er litt sølete på bena pga masse løping.. ja da er det vel kanskje ikke så rart at den ser litt pjusk ut da (for folk som ikke kjenner til mynder)..! ;)


Vel, jeg fikk nå kokt lever etter jeg hadde hvilt litt hjemme, som mamma plukket opp i butikken. Det er første gang jeg får det servert, men det blir ikke siste! :) Det gikk ned i et jafs, nam nam...




Ingen kommentarer: