torsdag 29. januar 2009

I natt drømte mamma at hun var på en kino hvor det var lov til å ha med hunder, men det visste hun ikke, så jeg hadde jo måttet være hjemme alene (og hun tenkte; "søren, dette skulle jeg visst, så kunne jeg tatt med Julius også!"), men så plutselig trodde hun at hun så meg der på kinoen.. og lurte på om noen hadde vært og stjålet meg! Men så viste det seg at det var broren min, Zahid! Som var der med sine eiere som var på besøk i Oslo fra Bergen.. Det var jo en litt merkelig drøm, sånn plutselig. Jeg har ikke sett broren min Zahid siden Gardemoen, da mamma kom og hentet meg (da var jeg bare litt over 8 uker, så det husker jeg ikke så mye av). Men mamma synes han ligner veldig på meg på et par bilder hun har sett, mer enn meg og Zariefa, for han er også litt lysere og gylden, sånn som meg.

Forrige helg, så var ikke mamma helt i form, så det ble ingen langtur, men vi var på besøk hos foreldrene hennes hele helgen, og de har noen jorder rett nedi gata, så da fikk jeg løpe litt i snøen, og det var moro det også, selv om det bare var meg! Joohoo, hopp og sprett!

Nå skal vi snart til Frognerparken og løpe litt, før mamma må på jobb (buuu.. kjedelig)

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: