mandag 5. januar 2009

Dagen idag :)


Idag var jeg i Frognerparken og løp masse, med mine nye whippet venner, og en greyhound! Pluss noen andre hunder. Var moro, løp masse!

Jeg synes faktisk ikke kulden gjør noe jeg.. minus 10, hva er det? Jeg er varm så lenge jeg løper jeg! Hvis jeg bare får små-turer i slottsparken, så er det så kjedelig, at jeg maser på mamma hele tiden om å gå ut, så de siste dagene (selv om hun har vært syk), så har hun måttet ta meg ut 4 ganger (og pøh, det var da ingenting! Jeg burde helst få løpe noen timer, så sove på sofaen, og spise litt, og så løpe noen timer til! Hver dag! Med andre hunder, selvsagt. Tenk, det hadde vært noe det). Mamma trodde hun kunne få meg til å ikke mase så mye om å gå ut (fordi det er kaldt ute) hvis hun lot meg gå uten boblejakken på tur, men det gjorde meg ingenting.. jeg fryser ikke når jeg går, og det er alltid spennende å være ute! Idag fikk jeg være ute i 3 timer da, og fikk løpe masse, masse, og da var jeg hoppende glad! :-)

Her er meg som har nedlagt en whippet ;) hehe..













Ingen kommentarer: