tirsdag 7. oktober 2008

Høst :)

Nå føler jeg meg bra igjen da :) Det var egentlig bra dagen etter, men jeg må fortsatt ta tabletter, og jeg tror jeg merker dem litt i leverposteien nå, for jeg tar den ikke imot med en gang, det er litt mer sånn...; må jeg..? Okay da... jeg får vel spise den da..
Ja - høst er det jo nå! Og det liker jeg - jeg liker alle bladene i gresset som har falt ned fra trærne! Det er moro, det er liksom så mykt å gå på, og så er det moro å lure på hva man kan finne blandt alle bladene, hva hvis det skjuler seg noe der som jeg ikke ser med det oversiktlig blikket i første omgang..? Så da trengs det å snuse litt ekstra. Men det er jo litt kaldt også da.. hvertfall første turen tidlig på morningen, da er det av og til litt rim i gresset også, og jeg står og skjelver når jeg tisser. Men det går fort over egentlig, så lenge man går og går og "jogger litt" bortover, lett & ledig på foten, så får man veldig fort varmen i kroppen. Lurer på om jeg får mer hår fremover til vintern...? Hmm.. men jeg fikk vel ikke det i fjor vinter, så kanskje ikke nei.. Mamma sier jeg egentlig er fra ørken-områder, og der er det veldig varmt (det ville jeg likt!), men det er kaldt der også om natten, men da kunne man ligget i teltet med beduinene, for det lar de oss salukier gjøre (vi fortjener jo det da, synes jeg!). Mamma lar meg ikke lenger sove i senga med henne som før da, men om morningen får jeg av og til sove litt under dyna hvertfall, mens jeg venter på turen min, og det er godt og varmt... mmm! Forhåndsoppvarmet ;)

Ingen kommentarer: