tirsdag 30. november 2010

Plagsomt lite berørt....

Plagsomt lite berørt av kulden, er denne tynne mynden med lite pels og null fettlag..!  Surprised smile
Hvordan er det mulig..?! Ja, okay, han har på seg ullgenser, men det er jo slik stiv kuling som bare borer seg gjennom stoff, og mine kinn svir av kulde allerede halvveis, så hvorfor vil han være så mye ute?! Den gutten her virkelig ELSKER å være ute, det er litt plagsomt i grunnen, og direkte unaturlig vil jeg påstå (for hans rase, ørkenhund som skal fryse lett!!) Winking smile hehe..

Nå er det jo lovt -15 til -20 grader de neste dagene, så da håper jeg virkelig han merker iskulden og tisser fra seg kjapt, jeg har ikke tenkt å stå og vente på masse snusing i bakken da hvertfall..!

Her er noen bilder fra herlige minus 10 grader (så langt har jeg klart meg greit nok ute altså, er ikke helt pingle heller..!)  Winking smile


















hund - hunder - hundeleker - halsbånd - hundeseng - dog - dogs - lydighet - hundekurs - hundeprodukter - hunde godbiter - dog toys - dog training - dog stuff

Ingen kommentarer: