tirsdag 2. november 2010

Når man først blir hekta...

...så måtte jeg bare liksågjerne begynne på genser nr.2! Designet med stjernemønster selv! ;-)
Litt variasjon er spennende :-)

Og grunnen for fargevalg denne gang, kan ses på bildene nedenfor.
Forrige genseren har jo fin farge som kler han godt, men den er veldig natur-grønn kamuflasjefarget!
Og selv er han jo dådyr-natur-farget. Så da tenkte jeg det var greit å lage en 'tur-genser' også, med 'sportslig' look, og en farge som synes godt i terrenget! Så når salukien har løpt to fjelltopper lenger bort, kan man lettere se hvor prikken befinner seg..!  ;-)


 'Kor han e da..?'
(han bryter ikke noe særlig med naturen...)




 'Åh, der ja..!'



Dessuten funker det veldig bra som pyjamas for den korthårede, som liker å være god & varm om natta :)




hund - hundeleker - hundeprodukter - hundemat - hund - hundesenger - hundebånd - halsbånd - hund - hundeklær - hundedekken - hundekurs - lydighet - hund

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hei broder Julius! Jeg liker disse genserne dine! Her har vi fått kaldt... brrrr... Så jeg fryser og skulle gjerne hatt en slik genser. Trur du mammaen din kan lage en til meg også, hva skulle det koste?

Frossen klem fra søsteren din Zara

PS. i nøden spiser fanden fluer sies det, og i nøden kan man bruke afghanere til og varme seg på. Trur det kommer noen bilder i bloggen vår snart...

salukigenserstrikkern sa...

Hei! Kan godt lage en genser til deg, skriver email jeg :)

Vil gjerne se 'varme-seg-på-afganerne' bilder snart også! ;)

Bente sa...

Oj, så flink du er Silje! Tror kanskje jeg må gå et kurs hos deg ;-)

Silje sa...

Kurs kan vi få til ;)
Er faktisk veldig lett når man først blir vist det, og moro :)