onsdag 11. august 2010

We're back!

Jeg kom tilbake fra Barcelona tidligere ikveld, og ca.en halvtime senere kom Julius levert på døren ;) Han har vært superrolig og sliten, og hundepassern sa han hadde vært snill og hatt det bra, og lekt masse med de andre to hundene, og tror han har fått vært masse ute og på turer (var litt på landet, hus med stor hage, så sikkert bra ferie for han også!)
OG; gjett hva jeg så i Barcelona da, gitt.... om ikke en saluki...!!
2.dagen vi var der, på en plass/bred gate like nedenfor der vi bodde, så jeg denne salukien, og som myndefrelst blir det jo gjerne da til at man bare mååå jogge litt etter..! Ville jo gjerne hilse på henne, men hun gikk så sabla fort!! Fikk tatt et bilde da hvertfall, måtte jo nesten bare det... ;-)


Og ikke nok med det; senere samme dag gikk vi forbi samme stedet, og da så jeg en whippet akkurat samme sted! Og nest siste kvelden, litt lenger bort i samme gate/plass, så jeg enda en whippet (en ganske høy en med lange ben, kunne nesten måle seg med Julius sine stilker, hehe.. og den var mørk grå, veldig fin).
Var mange hunder i Barcelona, og mange av dem gikk løse (men var flinke å følge etter eieren), men salukien gikk selvsagt i bånd ;)

Vel, om Julius synes det var kjedelig å komme hjem igjen etter en landlig ferie med hundelek, så trenger han ikke fortvile.. han skal bort igjen til helgen, da skal jeg i bryllup. Og søndagskvelden får vi en salukifrøken på besøk for nesten en uke, så det blir nok stas tenker jeg ;) Så kommer nok noen bilder neste uke :)

Ingen kommentarer: