torsdag 18. mars 2010

Italiener besøk!

Fra igår til idag har vi hatt besøk av to søte italienske mynder! Vi gikk først en lang runde i parken, og så var de her hos oss. Og de var så kosete! Klenget seg på meg, la seg som noen varme klumper inntil benet mitt i sofaen, og lå gjerne under teppe når jeg bredde over dem. Han ene hilste litt på Julius, og var skikkelig matvrak, fant det som var av tygge-snacks; siste rest av et griseøret, eller griselabben (som Julius ikke egentlig rører noe særlig, så greit at noen fikk nytte av den!)


Og da jeg knasket noen gulrøtter, så han lengtende på meg, så jeg gav han og han knasket i vei, flere stykker. Han andre ville ikke ha, og Julius liker ikke gulrøtter, med mindre det er for å gnage det i stykker (men IKKE spise og svelge, nei, æsj... grønnsaker er vel ikke noe godt, synes han).





Ingen kommentarer: