fredag 19. mars 2010

Flere 'italiensk'-besøk bilder :)




Her kommer noen flere bilder fra besøket vi hadde, det var så koselig med to små italienske mynder på besøk, og de var skikkelige go' gutter! :-)  De fulgte etter meg inn på badet, og kom og la seg inntil meg i sofaen, og til slutt la den ene seg i armkroken min og vi alle tok en liten blund ;) Hehe... kosedyr til tusen!








Julius var litt nysgjerrig, måtte snuse litt på disse små som lå på andre siden av meg... ;)


Men han fikk litt kos av den ene lille, han også :-)



Sover godt på armen :-)

Julius la seg gjerne i sin egne stol (eller i sofaen ved siden av meg, men dog ikke så nærme som de to, spesielt den ene var mest kontaktsøkende). Men igår etter de hadde dratt, kom Julius og la seg tett inntil meg, da hadde han meg helt for seg selv! :-)




Fant reven!

Lang-snuta ;)

Ingen kommentarer: