søndag 15. november 2009

Liten oppdatering


Lørdag formiddag lå jeg på ryggen og fløt i en flytetank (på nye helsespa-treningssenteret jeg har begynt! Hatt lyst å prøve flytetank lenge), mens Julius lå på ryggen i sofaen hjemme og slappet av etter turen.. det regnet jo ute, så tror han syntes det var ganske greit å komme inn igjen i varmen fra det fæle regnværet; ble jo så våt og pjusk og kald på bena..! Deilig å ligge mykt og varmt inne da :)Og han har jo fått en ny go'stol (dvs bare teppet er nytt). Først syntes han det var veldig spennende; ah, peeels!! Det må jeg bite i! Nappe litt! Og prøve å dra teppet med tenna, ned på gulvet! Men etter et par 'nei', og at han faktisk tenkte han skulle prøve å hoppe opp i stolen og legge seg til der, så skjønte han at, ahaaa... teppet er jo mykt & godt å ligge på! :) Det var jo meningen, så bra han skjønte det til slutt ;)
Det har ikke blitt så mange lange turer siste uken, pga.regnvær og, ja... need I say more? ;) ...men Julius har fått vært borte på besøk et par kvelder, og en kveld tidligere denne uken ble det lang tur og løping i parken med Bella, og så fikk han være med henne hjem for noen timer! Julius og Bella hadde det veldig moro, fikk jeg høre; de lekte masse og løp etter hverandre (dvs.Bella var vel haren, og løp foran, vil jeg tro!) ;) Bella er jack russell tispen som han var på tur med i Fornebuparken nylig.

Vakre gutten som sover.... :)

Ingen kommentarer: