tirsdag 4. august 2009

**************

Jeg husker så vagt i min barndom da sommeren var lang og varm med mye sol og lange turer.... Lurer på hvorfor alt har forandret seg? Er det sånn det er å bli stor, kanskje...? Men jeg har jo fått løpt litt i det siste også da, både i den store parken like ved der jeg bor, og når jeg har vært på besøk hos foreldrene til mamma, så får jeg løpe på turstien over jordet. Viser noen bilder fra forrige fredag, da var det faktisk ganske bra vær også! :)







Synes det er litt vel mye "bugs" overalt ute denne sommeren jeg altså... mygg og knott og flått og lort... prøver å ta dem med munnen min, men får det aldri til...



Måtte stoppe og spise litt gress også da... ganske godt gress der.

Og i byen fikk mamma meg til å stå rolig, drev og flyttet på bena mine (som jeg helst ikke vil sette ned når hun holder dem, skjønner ikke hva hun holder på med da, for noe styr..) men det var greit, jeg bare stod og observerte litt så lenge, og fulgte med på den lille bjeffe-hunden som var litt lenger ned i gata. Her er hvertfall bildet:

Ingen kommentarer: