mandag 22. juni 2009

Ekle kryp

I helgen var jeg på fjellet en tur, med bestemor og bestefar. Og jeg liker jo egentlig veldig godt å være på fjellet. Men denne gangen hadde jeg en ganske ekkel opplevelse.... Jeg lå bare der i sengen min på verandaen og prøvde sole meg litt da jeg ble angrepet av noen bittesmå flyvende kryp som jeg ikke ante eksisterte; de suuugde seg fast til meg, og til og med på mine edlere deler!! Fy, så frekke, de små sleipe knottene, de rottet seg mot meg og angrep i flokk! Jeg bet og bet på dem så godt jeg kunne, men jeg fikk dem ikke av.. Så bestemor og bestefar kom og hjalp meg, med å ta dem av. Mamma ble helt forskrekket da hun så meg på søndag, for jeg hadde røde ringer på huden under magen og rundt der. Men nå går det bra da, jeg er jo en tøff kar, tross alt ;)

Ingen kommentarer: