søndag 22. februar 2009

Ny sele og tannbørste


Hei! Ville bare vise dere noen ting jeg har fått i helgen.. Igår var vi i dyrebutikken, og mamma kjøpte ny sele til meg, siden den andre er trang nå. Og i dyrebutikken var det en dame som kalte meg en "designer-hund" og syntes jeg var så stilig, og det likte mamma å høre..! Klær og klær.. jeg bryr meg jo ikke om det.. men mamma ville ha en sele som matchet så fint til vinterjakken min, og dyrebutikk-mannen sa at hele meg var champagne-farget! Vel, hvis bare jeg får bruk for selen snart på ski-tur, så greit for meg ;)


Og så har jeg fått en god tannbørste... altså "god" som i "kan spises, nam nam!"... Haha, dere mennesker må bare børste tennene deres, dere, mens vi hunder får tannpleie gjennom å spise opp godsaker! :) Nammmm...

Ingen kommentarer: